dimecres, 23 de desembre del 2009

Un passeig sota les voltes



Plou. El terra rellisca i fa fred. L'aire és humit i gris. I jo sóc feliç. Un dia com avui és fantàstic per somniar, per estar amb nosaltres, per imaginar, crear. He passejat sota les voltes de plaça i he trobat el petit mercat de nadal, on he descobert instants màgics. Ilene Tatali's Shop m'ha solucionat els regals que em faltaven per fer i m'ha donat un pilot d'idees. Si visiteu la seva pàgina i aneu de recules en les entrades veureu totes les maravelles que fa, i en directe els productes guanyen molt més! He comprat un bolso i un moneder, i una guirnalda de roba fantàstica per l'habitació del petit rocker que tinc instal·lat a casa. Tenen punts de venda a Vic mateix i a Barna, i podeu comprar de manera fiable a través de la xarxa. Però encara plou a Vic i encara hi ha paradetes sota les voltes, si vols somniar... escapa't!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada